17 دانشکده برتر دامپزشکی در جهان 2022

17 دانشکده برتر دامپزشکی

17 دانشکده برتر دامپزشکی در جهان

نسخه 2022 سالانه رتبه بندی دانشگاه جهانی QS بر اساس افراد منتشر شده است ، و ما لیستی از 17 بهترین دانشکده دامپزشکی در جهان را در این مقاله جمع آوری کرده ایم.

دانشگاه کالیفرنیا، دیویس

دانشگاه کرنل

کالج دامپزشکی سلطنتی

دانشگاه کمبریج

دانشگاه اوترخت

La دانشگاه پنسیلوانیا

دانشگاه گلف

دانشگاه گنت

دانشگاه ادینبورگ

دانشگاه لیورپول

دانشگاه A & M تگزاس

دانشگاه ایالتی میشیگان

دانشگاه سیدنی

دانشگاه و تحقیقات واگنینگن

دانشگاه گلاسکو

دانشگاه ملبورن

دانشگاه ایالتی اوهایو

# 1. دانشگاه کالیفرنیا، دیویس

نرخ پذیرش: 38٪

شهریه: $ 32,126

دانشگاه کالیفرنیا ، دیویس بخشی از سیستم UC است. این دانشگاه یک موسسه تحقیقاتی عمومی با سابقه عالی و عالی دانشگاهی است. همچنین ، دانشکده دامپزشکی دانشگاه طبق سیستم رتبه بندی دانشگاه QS جهانی در حال حاضر بهترین در جهان محسوب می شود.

علاوه بر این، این مدرسه برنامه های مختلفی را ارائه می دهد که عبارتند از: برنامه دکترای حرفه ای دامپزشکی، برنامه کارشناسی ارشد دامپزشکی پیشگیرانه، برنامه دستیاری بالینی فارغ التحصیل و کارشناسی ارشد و دکتری. برنامه ها.

این یکی از دانشکده های دامپزشکی برتر در ایالات متحده در سال 2022 است. برای ثبت نام روی لینک برنامه کلیک کنید.

پیوند برنامه

وب سایت دانشگاه

# 2. دانشگاه کرنل

نرخ پذیرش: 15٪

شهریه: ساکنان نیویورک: 37,136 دلار ساکنان غیر نیویورک: 54,744،XNUMX دلار

دانشگاه کرنل یک دانشگاه خصوصی است که در سال 1865 تأسیس شده است. PU در نیویورک واقع شده است و عضوی از دانشگاه های قانونی Ivy League است.

کالج دامپزشکی دانشگاه کرنل در زمینه آموزش پزشکی دامپزشکی، دامپزشکی، تحقیقات بیومدیکال و بهداشت عمومی در جهان پیشرو است.

آنها آموزش های سطح اول را در برنامه های DVM، Ph.D، کارشناسی ارشد، و مدرک ترکیبی و همچنین طیف گسترده ای از فرصت های آموزش تکمیلی و مداوم ارائه می دهند.

دانشگاه در حال حاضر 2 را اشغال می کندnd جایگاه در بین بهترین مدارس دامپزشکی در جهان به غیر از علوم دامپزشکی، این دانشگاه در سایر رشته ها نیز برتر است.

پیوند برنامه

وب سایت دانشگاه

 

جهت خرید گوشی پزشکی اورجینال، اینجا کلیک کنید

# 3. کالج دامپزشکی سلطنتی

نرخ پذیرش: N A

شهریه: £ 9,250

کالج سلطنتی دامپزشکی در سال 1791 در لندن به عنوان یک دانشگاه فدرال تأسیس شد. این دانشکده اساساً در علوم دامپزشکی تخصص دارد و در حال حاضر یکی از بهترین دانشکده های دامپزشکی در جهان است.

پیوند برنامه

وب سایت دانشگاه

 

# 4. دانشگاه کمبریج

دانشگاه کمبریج که در سال 1209 تأسیس شد، در حال حاضر چهارمین دانشگاه قدیمی باقی مانده در جهان است. دپارتمان دامپزشکی در کمبریج در خط مقدم علم و آموزش دامپزشکی قرار دارد و مرکز عالی برای آموزش و تحقیق است.

این دانشگاه به دلیل برتری آکادمیک با اشغال جایگاه چهارم در بهترین مدارس دامپزشکی جهان شناخته شده است.

نرخ پذیرش: نمایشگاه

هزینه تحصیل: دانشجویان داخلی اتحادیه اروپا- 9,250 پوند؛ دانش آموزان بین المللی؛ 55,272 پوند

پیوند برنامه

وب سایت دانشگاه

 

# 5. دانشگاه اوترخت

دانشگاه اوترخت یکی از بهترین دانشگاه های جهان است که در سال 1663 در اوترخت هلند تاسیس شد. تمرکز اصلی دانشکده دامپزشکی دانشگاه اوترخت در زمینه آموزش، تحقیق و مراقبت از بیمار است.

این وظایف توسط هشت بخش از جمله یک موسسه بین دانشکده انجام می شود. این دانشکده همچنین شامل مرکز تحقیقات تحقیقات آزمایشگاه حیوانات مرکزی است.

علاوه بر این، دانشگاه چندین برنامه دانشگاهی در علوم، علوم انسانی، مهندسی حقوق و غیره ارائه می دهد. دانشکده دامپزشکی در دانشگاه اوترخت یکی از بهترین دانشکده های جهان در سال 2022 است.

نرخ پذیرش: میانگین

هزینه تحصیل: دانشجویان منطقه اقتصادی اروپا 4,2502 یورو; دانشجویان غیر منطقه اقتصادی اروپا 11,500 یورو؛ EEA با هلندی مدرک لیسانس کارشناسی ارشد 11,680 €

پیوند برنامه

لینک وب سایت

 

# 6. دانشگاه پنسیلوانیا

دانشگاه پنسیلوانیا در حال حاضر یکی از بهترین مدارس دامپزشکی جهان با توجه به رتبه بندی دانشگاه جهانی QS در 2022 است. همچنین ، این دانشگاه یک موسسه خصوصی در بین دانشگاه های تحقیقاتی Ivy League در ایالات متحده است.

در PennVet علاوه بر ارائه درمان های پیشرفته پزشکی برای حیوانات از هر اندازه و هر نوع ، آنها همچنین بر این باورند که دامپزشکان نقش اساسی در تضمین سلامت عمومی و ایمنی مواد غذایی در سطح محلی و جهانی ، شناخت و کنترل بیماری های خارجی و تازه پدید آمده دام دارند. و مرغ ، از جمله بیماریهای قابل انتقال از حیوانات به مردم.

دانشگاه سالانه هزاران بار برنامه دریافت می کند ، و پیشنهاد داشتن برای هر یک از برنامه های خود را بسیار رقابتی می کند.

نرخ پذیرش: 10٪

هزینه تحصیل: $ 56,420

پیوند برنامه

وب سایت دانشگاه

 

# 7. دانشگاه گلف

دانشگاه گوئلف در گوئلف، انتاریو، کانادا واقع شده است. این دانشگاه که در سال 1964 تأسیس شد، در حال حاضر در بین بهترین دانشگاه های کانادا قرار دارد و دانشکده دامپزشکی آن در حال حاضر در بین بهترین دانشگاه های جهان در نظر گرفته می شود.

نرخ پذیرش: نمایشگاه

هزینه تحصیلمسکن داخلی: 4,621.96 CAD؛ مسکن بین المللی: 24,341.73 CAD

پیوند برنامه

وب سایت دانشگاه

 

# 8. دانشگاه ادینبورگ

دانشگاه ادینبورگ در حال حاضر به عنوان 6 شناخته می شودth قدیمی ترین دانشگاه بازمانده در کشورهای انگلیسی زبان. دانشگاهی که در سال 1582 در ادینبورگ، اسکاتلند تأسیس شد، یکی از بهترین مدارس علوم دامپزشکی را دارد.

دانشکده مطالعات دامپزشکی رویال (دیک) در زمینه آموزش، تحقیقات و عملکرد بالینی دامپزشکی پیشرو جهانی است. این دانشکده یکی از قدیمی ترین دانشکده های دامپزشکی در جهان است که در سال 1823 توسط ویلیام دیک تأسیس شد.

دانشکده مطالعات دامپزشکی رویال (دیک) در زمینه آموزش، تحقیقات و عملکرد بالینی دامپزشکی پیشرو جهانی است.

نرخ پذیرش: 10٪

هزینه تحصیل : دانشجویان اسکاتلنداتحادیه اروپا 1,820 پوند؛ دانشجویان بریتانیایی 9,250 پوند؛ دانشجویان خارج از کشور 19,800 پوند.

پیوند برنامه

وب سایت دانشگاه

 

# 9. دانشگاه لیورپول

دانشگاه لیورپول قبل از انتقال به دانشگاه در 1881 به عنوان دانشکده تاسیس شد. این یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی است و دارای سابقه ای طولانی از تعالی دانشگاهی در پزشکی دامپزشکی و سایر رشته ها است.

موسسه علوم دامپزشکی در لیورپول یک ارائه دهنده آموزش پیشرو برای دامپزشکان آینده است. علاوه بر این، آنها دو مزرعه کار در محل و همچنین دو بیمارستان ارجاع دارند.

همچنین، سه روش نظر اول، دانشجویان را قادر می‌سازد تا تجربیات عملی ارزشمندی را در تمام جنبه‌های دامپزشکی کسب کنند: اسب، حیوان بزرگ و حیوان کوچک.

نرخ پذیرش: 13.9٪

هزینه تحصیل: £ 24,775

پیوند برنامه

وب سایت دانشگاه

 

# 10. تگزاس A & M دانشگاه

دانشگاه A&M تگزاس در سال 1948 به عنوان یک دانشگاه تحقیق عمومی تأسیس شد. این دانشگاه که در تگزاس واقع شده است ، یکی از مقرون به صرفه ترین دانشگاههای جهان با امکانات آموزشی و پژوهشی عالی است.

نرخ پذیرش: 67٪

هزینه تحصیل: $ 13,000

پیوند برنامه

وب سایت دانشگاه

 

# 11. دانشگاه ایالتی میشیگان

MSU یک دانشگاه دولتی است که در سال 1855 تأسیس شده است. این دانشگاه در حال حاضر یکی از بهترین مدارس در رشته دامپزشکی در نظر گرفته می شود. این دانشگاه نسبتاً مقرون به صرفه است و نرخ پذیرش بسیار بالایی دارد.

نرخ پذیرش: 66٪

هزینه تحصیل: $ 17,000

پیوند برنامه

وب سایت دانشگاه

 

# 12. دانشگاه سیدنی

دانشگاه سیدنی در سال 1850 به عنوان قدیمی ترین دانشگاه استرالیا تاسیس شد. دانشگاه انواع برنامه ها را در سطوح مختلف تحصیلی ارائه می دهد.

سابقه طولانی تعالی علمی آن ، دانشگاه را به گزینه ای برتر برای دانشجویان بین المللی مایل به تحصیل در خارج از کشور خود تبدیل کرده است. همچنین ، این مدرسه دامپزشکی در حال حاضر از بهترین ها در سال 2022 محسوب می شود.

نرخ پذیرش: نمایشگاه

هزینه تحصیل: 9,050 AUD

پیوند برنامه

وب سایت دانشگاه

 

# 13. دانشگاه و تحقیقات واگنینگن

Wageningen University & Research یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی هلند است. این دانشگاه برای دانشجویان متقاضی تحصیل در دامپزشکی یا علوم کشاورزی یک انتخاب عالی است.

نرخ پذیرش: نمایشگاه

هزینه تحصیل: 1,984 EUR

پیوند برنامه

وب سایت دانشگاه

 

# 14. دانشگاه گلاسکو

دانشگاه گلاسکو در حال حاضر یکی از قدیمی ترین دانشگاه های جهان است و به عنوان 4 رتبه بندی می شودth قدیمی ترین دانشگاه بازمانده در میان کشورهای انگلیسی زبان.

دانشکده دامپزشکی در دانشگاه گلاسگو یکی از شش دانشکده دامپزشکی در انگلستان است و همچنین دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در دامپزشکی است.

نرخ پذیرش: نمایشگاه

هزینه تحصیل: 1,984 EUR

پیوند برنامه

وب سایت دانشگاه

# 15. دانشگاه ملبورن

دانشگاه ملبورن در 1853 به عنوان یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی تأسیس شد. این رشته ها را در رشته های علوم ، هنر ، علوم انسانی در بین سایر دانشکده ها ارائه می دهد.

مدرک دانشگاه دامپزشکی دانشگاه ملبورن تجربه و انعطاف پذیری لازم برای موفقیت در انتخاب شغل دامپزشکی را به شما می دهد: به عنوان یک دامپزشک کوچک یا بزرگ حیوانات ، سرپرست رفاه حیوانات در صنایع کشاورزی ، یک متخصص بهداشت اسب ، دامپزشکی دولتی ، نظارت بر دامپزشکی دولت سلامتی حیات وحش یا دامپزشک باغ وحش. در حال حاضر یکی از بهترین آموزشگاه های دامپزشکی جهان است.

نرخ پذیرش: نمایشگاه

هزینه تحصیل: شهریه داخلی: 9,050 AUD; شهریه بین المللی: 39,168 AUD

پیوند برنامه

وب سایت دانشگاه

 

# 16. دانشگاه ایالتی اوهایو

دانشگاه ایالتی اوهایو یکی از بهترین دانشگاه های ایالات متحده است و مدرسه دامپزشکان آن باعث کاهش در رتبه بندی 2022 می شود. این دانشگاه یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی با میانگین پذیرش است.

نرخ پذیرش: نمایشگاه

هزینه تحصیل: $ 18,000

پیوند برنامه

وب سایت دانشگاه

 

# 17. دانشگاه گنت

دانشگاه ژنت به عنوان 1817 توسط پادشاه ویلیام اول هلند تاسیس شد، اگر چه دانشگاه در گنت، پادشاهی بلژیک واقع شده است. مدرسه دامپزشکی آن در حال حاضر یکی از بهترین ها در جهان است.

نرخ پذیرش: نمایشگاه

هزینه تحصیل: 922.3 EUR

پیوند برنامه

وب سایت دانشگاه

جهت خرید گوشی پزشکی اورجینال، اینجا کلیک کنید

 

دیدگاه کاربران
11 دیدگاه
  • آرش 28 اردیبهشت 1402 / 5:43 ب.ظ

    سایتتون عالی بود ممنونم

  • پویا 29 اردیبهشت 1402 / 5:54 ب.ظ

    عالی بود

  • پویا 9 مرداد 1402 / 11:56 ق.ظ

    عالی بود

  • مریم 15 شهریور 1402 / 5:20 ب.ظ

    مطالب عالی بود ممنونم از شما

  • رضا 16 شهریور 1402 / 11:45 ق.ظ

    مطالب دامپزشکی خوبی گذاشتین

  • سارا 16 شهریور 1402 / 3:04 ب.ظ

    مطالب دامپزشکی خوبی گذاشتین

  • علی 17 شهریور 1402 / 4:07 ق.ظ

    مطالب عالی بود ممنونم از شما

  • علی 22 شهریور 1402 / 0:39 ق.ظ

    مطالب عالی بود

  • پویا 26 مهر 1402 / 1:17 ق.ظ

    عالی بود

  • مهتاب 7 آبان 1402 / 4:02 ب.ظ

    با تشکر از محتوا خوبتون

  • پویا 29 آبان 1402 / 9:02 ب.ظ

    عالی بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *